Mä oon ihan koukussa kahteen ei-ehkä-niin-terveelliseen juomaa.

Ensimmäinen on tämä:


Euroshopperin Kaakao Cappuccino

Ihan paras aamupala on kuppi tätä, tilkka maitoa, kaksi ruisleipää paahdettuna, joissa päällä juustoa, meetvurstia ja kurkkua. Ja tällanen aamupala on aina pakko saada sillon, kun A nukahtaa päiväunille. Koska se tapahtuu usein aamupäivällä, niin monesti olen siihen asti kokonaan syömättä, jolloin se maistuu aina vaan paremmalta. Leivät pitää olla just noilla täytteillä ja kaakao juuri sopivan lämpöistä ollakseen täydellistä. Tämä on myös jostain syystä toimivan karkkilakon salaisuus. Niin kauan pystyn olemaan syömättä mitään muuta hyvää, jos saan yhden kupin tätä päivässä. Tiedä sitten paljon tässä on kaloreita, en viitsi edes katsoa. Toi kaakao on kuulunut vakiopäivääni jo varmaan vuoden, ainakin viime keväästä. Se kuitenkin vahvasti liittyy juuri A:n päiväuniin. Ja se pitää myös aina juoda mielellään samasta mukista, punasesta rakkaus-mukista, jonka sain ekana synttärilahjana A:n Isiltä yheksän vuotta sitten.

Toinen tuttavuus, joka on tullut ihan vasta, on tämä:

 

Välillä olen juonut Batteryä ihan sen maun vuoksi, mutta koska se on melko kallista, niin nyt sille löytyi korvaaja. Noin kolme kertaa halvempaa, mutta täsmälleen saman makuista. Kaikki muut energiajuomat on musta tosi pahoja. Ja tätä nyt vaan aina välillä tarvii ihan sen takia, että pysyis päivisin hereillä. Mä kun en vieläkään osaa mennä tarpeeks ajoissa nukkumaan. Koskakohan sen oppis..?